Studio graficzne, projektowanie, kreacja reklam

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami!


Studio graficzne DTP

Kierownik studia graficznego
tel. 52 33 94 140
tel. kom. 605 957 705
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Studio graficzne, projektowanie, kreacja i skład graficzny, przygotowanie do druku materiałów, m. in:
  • wizytówki
  • ulotki
  • materiały biurowe firmowe (listowniki, koperty, notesy, druki wewnętrzne)
  • foldery
  • katalogi
  • książki
  • publikacje
  • reklamy
  • kalendarze (ścienne, biurkowe, biwuary, książkowe)
  • plakaty
  • billboardy
  • ściany reklamowe
  • inne projekty

Sprawdź, co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić - zobacz pełną ofertę


Najczęściej zadawane pytania

Ile stanowisk pracy liczy studio graficzne Remedia?

Nasze studio dysponuje 7 stanowiskami komputerowymi. Zespół grafików stanowią osoby z dużym doświadczeniem w zakresie kreowania i projektowania wszelkiego rodzaju materiałów reklamowych.

Jakie projekty może wykonać studio graficzne Remedia?

Wykonujemy każdą pracę graficzną w dowolnej kolorystyce CMYK lub PANTONE, w dowolnym kształcie, w dowolnym formacie. Projektujemy logotypy, wizytówki, ulotki, opakowania, foldery, plakaty, banery, billboardy oraz wszelkiego rodzaju wizualizacje budynków, witryn sklepowych, stoisk targowych, aż po reklamę zewnętrzną i na pojazdach (autobusach, tramwajach, samochodach). Wachlarz naszych możliwości jest nieograniczony.

W jaki sposób zlecić firmie Remedia projekt graficzny?

W celu przystąpienia do realizacji projektu należy przygotować wszystkie niezbędne informacje (określić format, kolorystykę, nakład) i materiały (logotypy, zdjęcia, teksty) w formie elektronicznej lub drukowanej. Następnie niezbędny jest kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu złożenia zamówienia, po czym przechodzimy do fazy realizacji.

Jak długo trwa wykonanie projektu graficznego?

Termin wykonania ściśle uzależniony jest od rodzaju projektu i od ilości propozycji, jakie mamy wykonać. Ustalany jest zatem indywidualnie na etapie złożenia zamówienia osobiście lub drogą e-mailową.

Co ma wpływ na realizację dobrych projektów?

Bardzo ważna jest atmosfera oraz współpraca całego zespołu. Podczas „burzy mózgów” powstaje mnóstwo kreatywnych pomysłów, z których wyłaniamy te najlepsze. Uwzględniamy przy tym sugestie i wymagania samego klienta. Dobry pomysł to połowa sukcesu, druga połowa to praca grafika.

Od czego uzależniona jest cena projektu graficznego?

Cena ustalana jest na etapie przyjęcia zlecenia do realizacji. Na jej wysokość znaczny wpływ ma jakość dostarczonych materiałów – fakt, na ile wymagają one ingerencji graficznej z naszej strony. Jeżeli klient nie dysponuje materiałami dobrej jakości możemy wykonać u nas sesję fotograficzną lub wykorzystać tematycznie zdjęcia z baz zdjęciowych.

Jak dostarczyć własny projekt, który ma być wydrukowany w Remedia?

Gotowy materiał do druku można dostarczyć osobiście: na płycie lub innym nośniku, albo wstawić na FTP-a.
Instrukcję umieszczania plików na serwerze FTP znajdziesz tutaj

Jak należy przygotować gotowy już materiał do druku?

Odpowiednie przygotowanie zależy od rodzaju druku. Przy cyfrowym i offsetowym są te same zasady:
materiał należy przygotować w kolorystyce CMYK/PANTONE w formacie docelowym 1:1 + spady od 3 do 5 mm z każdej strony. Czcionki muszą być przekształcone na krzywe. Rozdzielczość 300 dpi. Plik może być zapisany w formacie PDF, CDR lub AI.
Projekt na druk solwentowy należy przygotować wg następujących zasad:
materiał w kolorystyce CMYK, w formacie docelowym 1:1, bez spadów w rozdzielczości minimum 72 dpi, max 300 dpi. Plik może być zapisany w formacie PDF (czcionki zamienione na krzywe), JPG lub TIF.

Jakie osiągnięcia posiada studio graficzne Remedia?

Naszym największym osiągnięciem jest zadowolenie klientów. Jednakże mamy na swoim koncie osiągnięcia w konkursach graficznych.

Nasz projekt kalendarza brał udział w konkursie na najoryginalniejszy i najbardziej funkcjonalny kalendarz reklamowy na 2006 rok. Kalendarz zaprojektowany przez jednego z naszych grafików dla Spółdzielni Mleczarskiej "Mlekpol" zajął 2 miejsce, a kalendarz "Polam-Nakło" znalazł się w ścisłej czołówce konkursu.

W 2007 roku kolejny projekt Remedia zdobył uznanie za kartę kalendarza KOLORY PRZESZŁOŚCI 2008. Konkurs został zorganizowany przez firmę CEZEX.

W 2010 roku został rozstrzygnięty konkurs na plakat XIV Międzynarodowego Festiwalu Teatrów Plenerowych i Ulicznych FETA. W tym konkursie nasz plakat został wyróżniony spośród ponad 130 prac nadesłanych z całej Polski.

Najnowsze realizacje

left
right

Nasza strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij