Ogłoszenia prasowe, dom mediowy

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami!


Dom mediowy
tel. 52 33 94 127
tel. kom. 601 080 012
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Ogłoszenia prasowe, dom mediowy - przygotowanie i skład graficzny ogłoszeń
reklamowych, sprzedaż powierzchni reklamowej w prasie, radio, telewizji, Internecie:
  • bezpłatny projekt ogłoszenia
  • planowanie mediów
  • wycena i rezerwacja powierzchni w mediach (prasa, radio, TV, Internet)
  • sprzedaż powierzchni reklamowych
  • inne

Sprawdź, co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić - zobacz pełną ofertę



Najczęściej zadawane pytania

Czym zajmuje się dom mediowy w firmie Remedia?

W ramach działań zapewniamy kompleksową obsługę z zakresu przygotowania media planera i sprzedaży powierzchni w mediach. Nasz doświadczony zespół zaplanuje Państwa firmie kampanię w mediach, a także ją zrealizuje. Współpracujemy z poszczególnymi czasopismami (gazety, tygodniki, miesięczniki, prasa branżowa), a także telewizją (regionalną i ogólnopolską), rozgłośniami radiowymi i portalami internetowymi. Ponieważ wiemy, jak cenny jest Państwa czas, proponujemy kontakt z redakcjami z całej Polski za naszym pośrednictwem. Przygotujemy ogłoszenie, a następnie zlecimy jego publikację w wybranych przez Państwa mediach.
Współpracujemy między innymi z takimi tytułami jak: Rzeczpospolita, Gazeta Wyborcza, Gazeta Prawna, Polskapresse, Gazeta Pomorska, Express Bydgoski, Nowości Toruńskie, Dziennik Bałtycki, Głos Wielkopolski, Dziennik Łódzki, Dziennik Zachodni, Gazeta Krakowska, Gazeta Wrocławska i inne.

W jaki sposób zlecić wykonanie i zamieszczenie ogłoszenia domu mediowemu?

Należy skontaktować się z nami osobiście, e-mailowo lub telefonicznie. W celu przystąpienia do realizacji zlecenia w gazecie musimy poznać następujące szczegóły Państwa oczekiwań:
  • treść ogłoszenia
  • jaki typ ogłoszenia, np. reklamowe, przetarg, oferta pracy
  • zasięg przekazu: regionalny, krajowy, branżowy
  • rodzaj grupy docelowej
Następnie, po kontakcie z wybranym tytułem, dokonujemy wyceny. Po akceptacji kosztów i projektu samego ogłoszenia/reklamy nie pozostaje nic innego jak oczekiwanie na ukazanie się ww. w prasie.
Podobnie wygląda proces zlecania reklamy/ogłoszenia w telewizji, radio, czy Internecie: uzgodnienie szczegółów, przedstawienie wyceny oraz projektu, akcept, realizacja.

Nasza strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij