Ogłoszenia prasowe, dom mediowy - przygotowanie i skład graficzny ogłoszeń reklamowych, sprzedaż powierzchni reklamowej w prasie, radio, telewizji, Internecie:
- bezpłatny projekt ogłoszenia
- planowanie mediów
- wycena i rezerwacja powierzchni w mediach (prasa, radio, TV, Internet)
- sprzedaż powierzchni reklamowych
- inne
Sprawdź, co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić - zobacz pełną ofertę
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami!
Dom mediowy
tel. 52 33 94 127
tel. kom. 601 080 012
dommediowy@remedia.pl
Najczęście zadawane pytania
Czym zajmuje się dom mediowy w firmie Remedia?
W ramach działań zapewniamy kompleksową obsługę z zakresu przygotowania media planera i sprzedaży powierzchni w mediach. Nasz doświadczony zespół zaplanuje Państwa firmie kampanię w mediach, a także ją zrealizuje. Współpracujemy z poszczególnymi czasopismami (gazety, tygodniki, miesięczniki, prasa branżowa), a także telewizją (regionalną i ogólnopolską), rozgłośniami radiowymi i portalami internetowymi. Ponieważ wiemy, jak cenny jest Państwa czas, proponujemy kontakt z redakcjami z całej Polski za naszym pośrednictwem. Przygotujemy ogłoszenie, a następnie zlecimy jego publikację w wybranych przez Państwa mediach.
Współpracujemy między innymi z takimi tytułami jak: Rzeczpospolita, Gazeta Wyborcza, Gazeta Prawna, Polskapresse, Gazeta Pomorska, Express Bydgoski, Nowości Toruńskie, Dziennik Bałtycki, Głos Wielkopolski, Dziennik Łódzki, Dziennik Zachodni, Gazeta Krakowska, Gazeta Wrocławska i inne.
W jaki sposób zlecić wykonanie i zamieszczenie ogłoszenia domu mediowemu?
Należy skontaktować się z nami osobiście, e-mailowo lub telefonicznie. W celu przystąpienia do realizacji zlecenia w gazecie musimy poznać następujące szczegóły Państwa oczekiwań:
- treść ogłoszenia
- jaki typ ogłoszenia, np. reklamowe, przetarg, oferta pracy
- zasięg przekazu: regionalny, krajowy, branżowy
- rodzaj grupy docelowej
Następnie, po kontakcie z wybranym tytułem, dokonujemy wyceny. Po akceptacji kosztów i projektu samego ogłoszenia/reklamy nie pozostaje nic innego jak oczekiwanie na ukazanie się ww. w prasie.
Podobnie wygląda proces zlecania reklamy/ogłoszenia w telewizji, radio, czy Internecie: uzgodnienie szczegółów, przedstawienie wyceny oraz projektu, akcept, realizacja.