Biuro obsługi klienta

Opis do oferty



Najczęściej zadawane pytania

Czym zajmuje się Biuro Obsługi Klienta?

Klient uzyska w naszym dziale odpowiedź na każde pytanie. BOK ma znaczenie strategiczne z uwagi na fakt, iż pierwszy kontakt z klientem naszej firmy odbywa się najczęściej właśnie przez wymieniony dział. Jesteśmy w stanie pomóc nawet w najbardziej nietypowych i skomplikowanych sytuacjach, posiadamy doskonałą wiedzę na temat pracy całej firmy, jej struktury i zakresu możliwości. Zapewniamy fachową pomoc, doradztwo i profesjonalną obsługę.

Jak złożyć zamówienie?

Zamówienia przyjmujemy drogą pisemną – mailową. Klient zgłasza chęć współpracy z naszą firmą, podając jednocześnie wszystkie znane mu informacje na temat usługi, jaką chce otrzymać. Jeśli dane i parametry dotyczące zamówienia są wystarczające, przygotowujemy ofertę cenową z propozycjami działań, jeżeli nie – kontaktujemy się z zainteresowanym w celu poznania szczegółowych informacji. Po akceptacji przez zamawiającego cen, uwzględniających ilość i terminy realizacji, wystawiamy zlecenie, które klient otrzymuje od nas drogą mailową w pliku PDF, bądź faxem. Po podpisaniu, przystępujemy do realizacji zlecenia.
BOK koordynuje działania wszystkich działów firmy Remedia, tak by klient nie był zmuszony do kontaktu z poszczególnymi wykonawcami. Jeżeli jednak zainteresowany wyraża chęć uczestnictwa w każdym etapie realizacji zamówienia i osobistego kontaktu z każdym z działów (studio graficzne, drukarnia itp.) jest to oczywiście możliwe.

Nasza strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij