Dokładnie 10 lat temu czyli 4 lutego 2004 roku Mark Zuckerberg uruchomił The Facebook  czyli stronę ze zdjęciami studentów – elektroniczną księgę imion, nazwisk i zdjęć studentów uniwersytetu. 20-letni wówczas student psychologii i nauk komputerowych na Universytecie Harvarda nie przypuszczał jeszcze, że projekt swym zasięgiem obejmie nie tylko uczelnię. W 2007 roku Microsoft inwestuje w Facebooka 240 milionów dolarów a w listopadzie 2009 roku znany przycisk „Lubię to” rozpoczyna swoją podróż po świadomości odbiorców stając się jednym z bardziej rozpoznawalnych znaków.

2013 rok nazywany jest rokiem mediów społecznościowych, w których Facebook wiedzie prym. W czerwcu 2013 roku portal przekroczył próg miliarda aktywnych użytkowników. Obecnie liczba użytkowników Facebooka to 1 mld 310 mln.

Jaki będzie 2014 rok? Facebook w biznesie

Przełom roku obfituje w przewidywania, które opatrzone są odmiennymi perspektywami. Smart shopping czy kultura aplikacji? A może jedno i drugie? W którym kierunku zmierza marketing i narzędzia stosowane w social media? Wszystko wskazuje na to, że rok 2014 to czas kontentu. 
Stajemy się bardziej niecierpliwi, a przez to impulsywni. Stosowane w sprzedaży i marketingu narzędzia muszą zostać dostosowane do rynku oraz globalnie obserwowanego pragnienienia konsumentów do posiadania smartfonów i bycia w ciągłym połączeniu z siecią. Dekada istnienia Facebooka zmieniła podejście nie tylko w relacjach z otaczającym nas światem i aktywnością społeczną. Ogromny jego wpływ widać też w biznesie. Ludzie coraz częściej czerpią informacje z Facebooka a decyzja o wprowadzeniu od 2007 roku marek do Facebooka zmieniła obraz tego medium i jego wpływ na wizerunek i handel.

Specjalna oferta na 10-lecie

Nasz zespół PR stworzy dla Ciebie wiarygodny i unikalny kontent, zbuduje społeczność wokół marki i wykorzysta potencjał jaki daje social commerce sprawiając, że Twoja marka będzie wreszcie widoczna.  Mamy doświadczenie w tworzeniu kompleksowych strategii, przeprowadzamy kampanie, dostarczamy narzędzia do komunikacji w social media.

 

Nasi klienci

Kontakt

Centrum Promocji i Reklamy Remedia Piotr Florek

ul. Dolina 35, Bydgoszcz

 

telefon52 33 94 100

fax52 33 94 131

 

Sprawdź jak dojechać.