Dział PR zaprasza

21-02-2011
SPOTKANIE BRANŻY REKLAMOWEJ JUŻ PO RAZ XX W POZNANIU
Termin targów: 12-15 kwietnia 2011,
Miejsce: Poznań
Planowana liczba zwiedzających: 17.000 osób

Targi EURO-REKLAMA to od 20 lat najważniejsze spotkanie sektora out-of-home media w Polsce. Tereny Międzynarodowych Targów Poznańskich zamieniają się wtedy w wyjątkowe miejscem spotkań wystawców z ich  klientami   i partnerami handlowymi, a także stają się idealną przestrzenią do pozyskania nowych, bardzo wartościowych kontaktów biznesowych. Kontakt face-to-face, rozmowa zakończona uściskiem dłoni jest bezsprzeczną zaleta targowych spotkań, a bezpośrednia prezentacja produktowa zdecydowanie wpływa na wzrost świadomości i wartości nie tylko samego produktu ale także jego korelacji z marką firmy. Targi EURO-REKLAMA to gwarancja zaprezentowania swojej oferty szerokiej grupie profesjonalnych zwiedzających.

Targi Euro Reklama każdego roku stają się miejscem ważnych prezentacji. Do dyspozycji wystawców zostanie oddany nasz popularny Speakers Corner, w przestrzeniach którego każda z firm będzie mogła przeprowadzić pokaz wybranego przez siebie produktu. Nie zabraknie także wielu merytorycznych spotkań, paneli dyskusyjnych i konferencji. Jeden z dni targowych poświęcony zostanie zagadnieniom związanym z nośnikami reklamy dla potrzeb Euro 2012. Odbędzie się także całodniowa konferencja dotycząca marketingu sportowego.

W roku 2011 Euro-Reklama odbędzie się razem z Międzynarodowymi Targami Maszyn, Materiałów i Usług Poligraficznych Poligrafia.

Źródło: remedia

Podziel się linkiem
 
Zaufało nam już ponad 1500 klientów

Zaufało nam już ponad 1500 klientów

Nasza strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij