CSR - moda, czy świadome działanie?

10-08-2010
Coraz więcej zwolenników zyskuje koncepcja Społecznej Odpowiedzialności Biznesu CSR (/Corporate Social Responsibility/), polegająca przede wszystkim na budowaniu obszarów wsparcia dla społeczeństwa przez firmy i przedsiębiorstwa, mogące sprostać takiemu wyzwaniu. Firma odpowiedzialna społecznie to organizacja, która z jednej strony pomyślnie powadzi swoją politykę biznesową, z drugiej jednak świadomie bierze odpowiedzialność za wszelaki rozwój społeczności zewnętrznej. CSR nie jest zatem niczym innym, jak długofalowym wkładem firmy w budowanie polityki zrównoważonego rozwoju gospodarczego.

Agencja Reklamowa Remedia prowadzi działania CSR poprzez Fundację Bezpieczny Świat, a co za tym idzie, także biorąc udział w akcjach Rodzic Działa!, ETBRD, Bezpieczne Ferie, Bezpieczne Wakacje, poprzez wewnętrzne zbiórki dla potrzebujących.

www.pomorska.pl
Podziel się linkiem
 
Zaufało nam już ponad 1500 klientów

Zaufało nam już ponad 1500 klientów

Nasza strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij