Przywiąż klienta!

Koszta, jakie firma ponosi na pozyskanie nowego klienta są najczęściej dużo większe niż koszta utrzymania klienta już posiadanego. Wiedzą to przedsiębiorcy, dla których zorientowanie na odbiorców swoich produktów czy usług to standard codziennej pracy.

Popularne systemy lojalnościowe stanowią jeden z wielu istniejących sposobów na utrzymanie klienta. Dobrze zaplanowany i przeprowadzony program jest w stanie znacznie zwiększyć przywiązanie do określonej firmy czy marki.

Siła nagrody!

Zasada jest prosta. Klient płaci za produkty i usługi, które i tak nabywa. Dodatkowo dostaje jednak bonus w postaci rabatów czy nagród. Jest jeszcze jeden warunek. Musi on zostać odpowiednio zachęcony, bo konkurencja jest duża.

Niewątpliwie, właśnie w ten sposób można przywiązać klienta i spowodować zwiększenie znajomości marki.

Klucz do sukcesu!

Identyfikowanie klienta i możliwość interakcji z nim (proponowane zniżki, specjalne usługi dla członków, bonusy itp.) umożliwia karta rabatowa (członkowska). Jej forma może być różna i zależy od profilu i potrzeb firmy oraz założeń i celu strategii marketingowej. Na rynku dostępne są zarówno karty elektroniczne (personalizowane oraz bez personalizacji) jak również zwykłe karty kartonowe. Wszystkie jej formy może wykonać nasza agencja. W oparciu o analizę Twojej firmy możemy zaplanować kampanię i zbudować do niej odpowiednie narzędzia.

Pomożemy Ci przywiązać klienta do Twojej firmy! Skorzystaj z naszych usług i spraw by wracali.

Zobacz co zaplanowaliśmy w ostatnim czasie w ramach kampanii jednego z lokali...

 

Nasi klienci

Kontakt

Centrum Promocji i Reklamy Remedia Piotr Florek

ul. Dolina 35, Bydgoszcz

 

telefon52 33 94 100

fax52 33 94 131

 

Sprawdź jak dojechać.