Seminarium przeznaczone było dla właścicieli firm, dyrektorów, specjalistów, pracowników działów promocji i marketingu oraz działów handlowych.

Jak skutecznie zdobyć, przekonać i utrzymać klienta?

Seminarium przeznaczone było dla właścicieli firm, dyrektorów, specjalistów, pracowników działów promocji i marketingu oraz działów handlowych.

Cel szkolenia to przedstawienie nowości, które pojawiły się na rynku reklamowym, zdobycie wiedzy na temat nowoczesnej reklamy, nawiązanie kontaktów w regionie, przedstawienie mechanizmów i zasad obsługi klienta, pogłębienie wiedzy z zakresu kontaktów z klientem.
Galeria zdjęć z seminarium: http://events.remedia.pl/?module=galeria

Kiedy: 24 kwietnia 2009r. (piątek) o godz. 11.00

Gdzie: Sala konferencyjna CPiR Remedia, ul. Dolina 35, 85-212 Bydgoszcz, tel. 052 33 94 101, email: events@remedia.pl

Wstęp: bezpłatny

Mieliśmy okazję dowiedzieć się między innymi:
- Jak przygotować i dotrzeć z ofertą do instytucji publicznych, rozwój miasta Bydgoszczy
- Standardowe i nowoczesne formy reklamy
- Skuteczna reklama nie musi być droga (m.in. Google AdWords)
- Studium przypadku – przykład kompleksowej reklamy – Sotralentz
- Jak podpisać dobrą (bezpieczną) umowę

W przerwie - lunch oraz kawa

www.events.remedia.pl

 

 

events remedia 24 04 09012 250x166

Nasi klienci

Kontakt

Centrum Promocji i Reklamy Remedia Piotr Florek

ul. Dolina 35, Bydgoszcz

 

telefon52 33 94 100

fax52 33 94 131

 

Sprawdź jak dojechać.