Seminarium - Jak skutecznie zdobyć, przekonać i utrzymać klienta?

14-05-2009
events_remedia_24-04-09_001 Jak skutecznie zdobyć, przekonać i utrzymać klienta?

Seminarium przeznaczone było dla właścicieli firm, dyrektorów, specjalistów, pracowników działów promocji i marketingu oraz działów handlowych.

Cel szkolenia to przedstawienie nowości, które pojawiły się na rynku reklamowym, zdobycie wiedzy na temat nowoczesnej reklamy, nawiązanie kontaktów w regionie, przedstawienie mechanizmów i zasad obsługi klienta, pogłębienie wiedzy z zakresu kontaktów z klientem.
Galeria zdjęć z seminarium: http://events.remedia.pl/?module=galeria

Kiedy: 24 kwietnia 2009r. (piątek) o godz. 11.00

Gdzie: Sala konferencyjna CPiR Remedia, ul. Dolina 35, 85-212 Bydgoszcz, tel. 052 33 94 101, email: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Wstęp: bezpłatny

events_remedia_24-04-09_012 Mieliśmy okazję dowiedzieć się między innymi:
- Jak przygotować i dotrzeć z ofertą do instytucji publicznych, rozwój miasta Bydgoszczy
- Standardowe i nowoczesne formy reklamy
- Skuteczna reklama nie musi być droga (m.in. Google AdWords)
- Studium przypadku – przykład kompleksowej reklamy – Sotralentz
- Jak podpisać dobrą (bezpieczną) umowę

W przerwie - lunch oraz kawa

www.events.remedia.pl
Podziel się linkiem
 
Zaufało nam już ponad 1500 klientów

Zaufało nam już ponad 1500 klientów

Nasza strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij