Agencja reklamy i PR

Agencja reklamowa i PR – plany marketingowe, kreowanie wizerunku firmy i organizacji poprzez przekazanie informacji do otoczenia na temat firmy, jej produktów lub usług:

  • działania PR
  • monitoring prasy
  • organizacja konferencji prasowych
  • organizacja eventów
  • copywriting
  • przygotowanie informacji prasowych
  • kontakty z mediami
  • inne działania
Sprawdź, co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić - zobacz pełną ofertę
Polub nasz profil. Jesteśmy na facebooku!

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami!


Public Relations

PR&Marketing Manager
tel. 52 33 94 101
tel. kom. 663 739 200
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.




Najczęściej zadawane pytania

Agencja Reklamowa co to jest i czym się zajmuje?

Agencja reklamowa to zbiór osób z poszczególnych działów firmy reklamowej, tworzący zespół zwoływany do wykonania działań niezbędnych do wykreowania, opracowania planów, zaprojektowania i realizacji kampanii reklamowej produktu lub marki.

Czym jest Public Relations?

PR to dążenie do osiągnięcia pełnej harmonii z otoczeniem poprzez wzajemne porozumienie oparte na prawdziwej i pełnej informacji. Jest to świadomy, celowy, systematyczny i planowany proces kształtowania pozytywnych relacji pomiędzy organizacjami, firmami, instytucjami etc. a otoczeniem. PR to komunikacja zewnętrzna, jak i wewnętrzna firm.

Jakie usługi świadczy dział PR w firmie Remedia?

Specjalizujemy się w przygotowywaniu strategii PR dla klientów. Działania Public Relations to realne wsparcie dla działań marketingowych. Należy traktować je jako element zarządzający firmą, a nie strukturę wykonawczą. Usługi naszego działu pomogą Państwu w zbudowaniu odpowiedniego zarządzania komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną, co odniesie niebagatelne skutki dla sprzedaży Państwa produktu.
Ponadto, podejmujemy się opracowywania planów kryzysowych na zaistniałe już problemy, bądź uwzględniający ich wystąpienie.
Nade wszystko jednak udzielamy wsparcia w następującym zakresie:
opracowanie planu reklamowo - promocyjnego
monitoring mediów
opracowanie notatek prasowych, artykułów, tekstów promocyjnych
organizacja konferencji prasowych i wydarzeń specjalnych
komunikacja z mediami.

Na czym polega przygotowanie planu promocyjno – reklamowego?

Nasze działania rozpoczynamy od zapoznania się z briefem, jaki klient dostarcza do nas. Po dokładnej analizie oczekiwań zainteresowanego względem kampanii reklamowej, przechodzimy do etapu tworzenia strategii działania. Uwzględniamy m.in.: dotychczasową pozycję klienta na rynku, cele reklamowe, grupy docelowe itd. Nasz dział kreatywny dostarcza pomysły na działania reklamowe, które najefektywniej i zarazem najefektowniej dokonają promocji produktu. Do planu reklamowego dołączamy propozycje layout’u oraz wstępny budżet - tak przygotowaną strategię prezentujemy klientowi. Następnie, po dodatkowych ustaleniach, sugestiach oraz konsultacjach, nanosimy korekty i czekamy na akceptację klienta. Finalnie - przystępujemy do realizacji kampanii.
Nasz zespół zapewnia kompleksową obsługę działań krótko- i długoterminowych. Opracowujemy strategię i przeprowadzamy akcję reklamową bez obciążania klienta koniecznością ingerencji w poszczególne jej etapy – stawiamy na komfort i zadowolenie klientów Remedia.


Najnowsze realizacje

left
right

Nasza strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij